Noviboard Software, toplulukların iletişim ve iş birliği süreçlerini kendi koşullarına özelleştirilmiş online bir ortamda etkin ve verimli bir şekilde yönetebilecekleri bir no-code topluluk yönetimi yazılımıdır.
Kimler Kullanabilir?
İş Toplulukları
Bölgesel, Ulusal ve Uluslararası Kuruluşlar
Kültürel Topluluklar
İş Ortağı Ekosistem Platformu Kullanıcıları
Belediyeler
Sivil Toplum / STK Toplulukları
Teknoloji - Üretim -Ticaret Bölgeleri
Eğitim Toplulukları (üniversiteler, okullar vb.)
Kooperatifler
Hızlandırıcı ve Kuluçka Programları
Sosyal Topluluklar ve Ağlar
Etkinlik Mekanları
Genel Özellikler
Mobil Uyumluluk
Çok Dilli Destek
Özelleştirilebilirlik
Dinamik Ölçeklenebilir Server
Güvenlik
Modüller
İçerik Yönetimi
- Topluluk yöneticisi, Yönetici İçerik Yönetim Sistemi (aCMS) aracılığıyla içerik yazabilir ve bunları yayınlayabilir. İçerikleri yönetebilir.
- İçerikler iki kategoriye ayrılabilir:
Dinamik içerikler: Duyurular, haberler, etkinlikler, başarı hikayeleri gibi.
Statik İçerikler: Aydınlatma metni, üyelik sözleşmesi, SSS vb.
Üye Yönetimi
- Topluluk yöneticisi yeni üye ekleyebilir,
- Üyelik başvurusunu kabul edebilir,
- Üyeye özel bir rol atayabilir, görünürlüğünü durdurabilir,
- Grup üyelerini raporlayabilir.
- Üyelerin etkinliklerini ve katılım durumlarını takip edebilir.
Fırsat Yönetimi
- Topluluk yöneticisi, üyelerin fırsat gönderilerini görebilir, raporlayabilir ve durdurabilir/yeniden başlatabilir.
Destek Yönetimi
- Destek soruları yanıtlanabilir ve üyelerle bireysel iletişim kurulabilir.
Anket Yönetimi
- Belirli kullanıcı gruplarına yönelik anket formları hazırlanabilir raporlanabilir.
Rapor Yönetimi
- Topluluk yöneticisi üyeleri, gönderileri ve aralarında gerçekleşen etkileşimleri (toplantı ve konferanslar) raporlayabilir.
Topluluk Üyeleri Neler Yapabilir?
- Belli rollerle sisteme kayıt gerçekleştirebilirler.
- Üye içerik yönetim sistemi (mCMS) aracılığıyla kendilerini tanıtabilirler.
- Topluluğa özelleştirilmiş filtre mekanizması sayesinde iş birliği yapacakları üyeleri kolaylıkla bulabilirler.
- Platformdaki diğer üyeleri kategorize edebilirler ve tanımladıkları listelere dahil edebilirler.
- Herhangi bir üyeyle mesajlaşabilirler.
- Toplantı planlayabilirler ve toplantı içeriklerinin kaydedebilirler.
- Sistem içerisinde video konferans yapabilirler.
- Takip ettikleri üyelerin profillerine ekledikleri yeni içerikler ve yayınladıkları yeni fırsatlar için bildirim alabilirler.
- İş birliği için fırsatları dijital panoda yayınlayabilirler.
- Fırsatlara diğer üyelerden gelen başvuruları toplayabilirler.
- Başvuru sahiplerini listeler halinde organize edebilirler.
- Başkalarının fırsatlarına başvuru yapabilirler.
- Topluluk yöneticisi tarafından oluşturulan anketlerin yanıtlayabilirler.
- Topluluk içinde alt gruplar oluşturabilir ve sadece o grup üyeleriyle etkileşim kurabilirler.